Simulaties

Bedrijfstheater

Seminars

Productlanceringen

De acteur als coach

 

   

In de praktijk - Productlanceringen

Een saaie speech, daarna het onthullen van het nieuwe product en dan een glaasje champagne.
Geef toe,... productpresentaties kunnen vaak een stuk sterker:

  • Waarom niet door acteurs een aantal klanten laten spelen die op een herkenbare manier praten over bepaalde behoeften.
    Behoeften waaraan het nieuwe product vanzelfsprekend beantwoordt. Op die manier hebben uw salesmensen al meteen een ideaal verhaal klaar voor hun klanten en prospects.
     
  • Waarom niet door acteurs het creatieve denkproces dat vooraf ging aan de nieuwe dienst of product laten uitbeelden.
    Dat gaat de betrokkenheid en het begrip omtrent het product of dienst bij uw medewerkers sterk doen groeien.
     
  • Waarom niet de eigenschappen, voordelen en toepassingen van de nieuwe dienst of product op een grappige en satirische manier laten brengen door acteurs. Of laat historische figuren zoals Caesar, Napoleon, Mozart, ...de productlancering presenteren.